Regionaal vindbaar en het internet lijken misschien moeilijk te rijmen, maar ik kan je vertellen dat de wereld vol met mogelijkheden zit. Je bedrijf regionaal vindbaar maken kan tegenwoordig, je kan je zoekwoorden zo aan passen dat alleen de mensen uit jouw regio jouw bedrijf makkelijk vinden. Zo ben je én minder geld kwijt, en je bent gerichter bezig met het opzoeken van je doelgroep. Voor mij was het dus een uitkomst. Ik hou er van om met mijn klanten in gesprek te gaan, wat hebben ze nodig, hoe kunnen we het verbeteren? Ik denk dat dit het allerbeste is om te doen, waarom heb je anders een bedrijf? Zo sta ik dus altijd open voor inzichten van klanten en dit heeft mij vaak al op weg geholpen. Ik geloof echt in deze samenwerking, samen kom je ergens, alleen blijf je altijd wel ergens steken. Deze filosofie zat al vroeg in mij en waarom weet ik niet, ik denk dat het onderdeel is van mijn persoonlijkheid. Maar ook passie, je wilt iets maken waar je klanten tevreden mee zijn, niet alleen wanneer je er zelf tevreden mee bent, zo kan je dus altijd wel alles bekijken, aanstippen en scherper maken, daar geloof ik echt met heel mijn hart in.